360 dagar

Men kan man tänka sig det är måndag och sista dagen på året. Jag tycker inte att det känns så alls. Tänk att det gått 360 dagar sen jag fyllde år!, tänk att jag fyller 17 om fem dagar! Jag har knappt öppnat mina julklappar än och nu ska jag önska mig mer. Men jag tror att det lutar mot present kort på MQ. Har hittat en snygg tröja där men tycker att den är lite för dyr för pengar men med ett present kort skulle jag inte tveka;) Men samtidigt är jag inte så sugen på att shoppa, just nu, jag ändrar mig säkert men jag skulle nästan vilja "hoppa över" min födelsedag. Med det menar jag att jag skulle vilja önska mig saker till somarn nästan. Men nä, det kommer jag inte begära, pengar är alltid behövligt. 

Igår när jag hade "mamma dag" hade jag mina nya jeans. Och de var såå sköna och de hade blivit ännu snyggare sen senast jag tittade på de. Så jag kan lungt säga att det var ett lyckat köp! men det blev ju inte sämre av att jag hade present kort på JC, villet gjort att de blev gratis typ. Fast det var de redan, de var nedsatta till 99kr! Såå bra, "Perfecto". Så jag är såå nöjd med de.

/E   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0