Ääntliigeen

SÅ! Nu är min blogg klar. Det har tagit typ 2 dygn innan jag fick till det som jag ville. Men nu är jag nöjd tror jag. Nu när jag vet hur man gör känner jag mig ganska smart;) Innan fattade jag nada. det enda jag visste var typ hur man publicerade ett inlägg. Men nu vet jag iaf och jag ska tackat Jessica lite så, TACK! Men nu vet jag iaf hur man gör. Det finns lite som jag skulle kanske vilja fixa men jag är inte säker på att det går så det tänker jag inte föröka mig på i första taget. Jag tror inte att jag ska bli nån programerare eller nått, men vet ju aldfrig men jag tycker det är lite jobbigt med alla taggar och koder och allt. En enda liten punkt kan göra satt allt skiter sig. Men det är lite kul om man fattar så först var det pest. men man blir glad när det blir klart och någolunda bra.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0