Café Gökboet

Nu är vi tillbaka från gökboet. Fast nu heter det: Café Gökboet^^ Men det var mysigt iaf. Vi drack glögg och åt korv m. bröd. De vuxna satt mest och snackade minnen och sånt som hänt förr. EFter ett tag lessnade jag Anna och Hanna. Så vi gick ut på ängen och hade typ en gymnatik tävling. Jag vet väl inte direkt sugen på att hjula och så, så jag sa att jag skulle vara domare. Och Anna vann typ:P Det gick inte såbra för hanna, men jag hade lätt vunnit.

Men nu är vi tillbaka hemma och mamma är upp och duschar. VI ska upp till Anna vid 18. Så det är ett tag kvar. Så till dess ska jag nog bara göra mig i ordning. Tyvärr så blev det inet kort på Café Gökboet, glömde mobilen hemma. Men jag hoppas att ni klarar er. Nu är mamma klar och jag ska upp. Jag tror nog inte att jag kommer skriva mer idag/ikväll. Men man vet aldrig var som händer.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0