Fredag #2

Nu sitter jag och tittar på "Jo Grant" och "Sandra Bullock" i nån film.

Var lite på stan idag, igen, innan jag gick hem. Visste inte riktigt vad jag skulle göra eller gå till. Jag skulle kolla på godis på hemköp, men det var rättså dyrt så jag hoppade över att köpa. De håller på att göra om där så visste inte om det var öppet, men det var det. Jag köpte en chokladkaka, gott. Fast innan jag gick till hemköp var jag till MQ. Har nog varir där typ 3 ggr den här veckan så snart börjar de väl undra. Men där jag jah hittat snyggaste tröjan. Så den ska jag önska mig den i julklapp:D Jag har tänkt på det tidigare men iaf för mig så ser man bara en snygg tröja. Det blir liksom som en uppenbarelse. Men det är ju såklart om den hänger på en docka elleer syns på bild. Jaa, så är dte:P

/E

Kommentarer
Postat av: ´Danne

haha det brukar ju va så här. när man hittar den snyggaste tröjan, men man väntar att köpa den,.. brukar den ju tyvärr va slut:(

2007-12-15 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0