Fredag - Sthlm/S-vall

Klev upp i morse då, tomt i lägenheten såklart. Jag tror att jag vaknade lite för sen för det bev lite stressigt. Men när jag var klar packade jag lite för att vara klar med det sen när jag skule åka hem. Sen när jag väl klivit på tuben och var i liljeholmen sa de att alla skulle kliva av för att det hänt nått i Hornstull. Så jag fastnade där i hanske en halv timme. De sa att de satt in bussar till slussen men jag hade ingen aning om var det gick eller vad de skulle så jag stannade kvar där tills det kom. Och det gjorde den ju till slut. tog sen en buss till Haschby gymnasium där jag tog en annan till Rudboda och därifrån gick jag till Bosön. Där gick jag upp till sjukgymnasterna och körde mitt program. Efter det duschade jag och efter det hade Daniel tagit sig ut hit och vi åt lunch på Bosön. Det var såå jäkla gott! Jag åt för två personer tror jag. Efter det hade vi tur och han med bussen till ropsten och därifrån tuben till Gamla stan där vi åt på ett café. Efter det åkte vi hem till Hjördis och tog med oss allt. Vi åkte till Centralen och tog bussen till Sundsvall.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

så nu är ni här!? :D

2007-12-08 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0