Gökboet

NU ska vi alldeles strax gå ut. Vi ska upp till "Gökboet" och grilla lite jorv och sånt. Det är ett mysigt ställe som en som heter Billy har byggt med sitt jakt lag. Ska se om jag kan ta ett kort därifrån satt ni kan beudra och "avunda". De enda jag vet so m ska med är Anna&Hanna, jag&mamma och Hasse, Anna&Eva. Men det är inte omöjligt att nån annan ska med. Jag önskar lite att vi kunde ta skotern upp:P jag känner mig lite lat och set är en liten bit att gå. Men inte satt det blir jobbigt, och det är skönt att röra på sig. Nu är det inte så kallt heller så då blir det nog ännu skönare. 

Ohboy är lite sur just nu för han vill ut i snön och leka och vi sitter bara och väntar. Vi väntar på att Hasse&Eva ska gå tror jag, inte säker. Vi har "gjort", kokat kan man säga, glögg som vi ska ha med oss. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag ska nog gå och klä på mig.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0