Jop´s & Bio m. Mamma

Ayrran och pappa är ju i (i ovanför junsele, sa mamma). Först gick vi och åt på Jop´s. Det var så gott, vi åt "filleminjång" det är tydligen två kött, ett mörkt och ett ljust. Sen har man till en ljus och en mörk sås också. jag tog potatisgratäng till mitt kött och det blev bra. Till tog jag en stor Cola Light, dän va´go dän! När vi ätit klart kom servitören och frågade om vi ville ha efterrätt. Då sa jag såklart ja, jag valde....em....(måste fråga mamma) det var en fransk chokladbakelse som hette nått med Cherr... Men så in i H-vete gott var det iaf, men det var ganska dyrt också men det var inte jag som betalde så det är lungt. Tack mamma:D

Efter det gick vi på bio och såg Solstorm. Med Isabella "Scorupco" (ni vet vem jag menar iaf) Den var faktiskt bra, riktigt bra. den handlar om att en typ präst gubbe blir mördad och får sina händer avhuggna. Sen ska hon lista ut vem det är ungefär. Många bra skådespelare som Sussanne Reuter, Krister Henriksson m.fl. Ibland blev det lite för mkt jusus snack för min del men det var spännande. Det var välldigt oförutsägbar. Men det var jätte kul att umgås med mamma lite. Ibland märks det inte att hon är gamal...Nä så får jag inte skriva utifall hon skulle läsa det. Jag akn säga såhär, ibkland verkar hon yngre än vad hon är. Eller det kanske inte blev bättre men jag menar väl. Hoppas att hon fattar.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0