Lördag - The Hole Story

Jaha, idag då. Tränade ju såklart idag. Men jag ångrar att jag gjorde det, jag var inte trött när jag vaknade men när jag kom til träningen blev jag död. Vet inte vad som hände men jag orkade bara inte göra nått. Jag tror att jag gäspade typ 30 ggr, även fast jag brukar gäspa på tränignen men inte så ofta det här var typ en gång/5min. Men efter det åkte vi och handlade lite. Sen åkte vi hem, såg nån film på tv.  Efter en stund kom Annica & Jenny, det var skoj har inte sett de på typ ett år eller nått. Det var as god mat och jag åt hur mkt som helst. Efter det spelade vi "Twister" det är en tradition som vi börjat med ör ett tag sen. Och nu sitter jag och tittar lite på tv. Jag vill egentiligen sova men ag är inte spec trött och ja... (Du behöver inte läsa resten) ->Nu ligger jag i sängen och försöker komma på nått att skriva om för et jag skriver nu är bara sånt som drygar ut texten och inte har nått med saken att göra. Men det är lätt att skriva eftersom att det bara kommer av sig själv och man har ingen speciell tanka bakom det man skriver utan det bara flyter på.<-

(Läs)Jag skulle varit på bio idag med J&J men det blev inte så. Fick reda på igår kväll att vi skulle ha främmande idag. Precis inna jag skulle lägga mig gick jag bara in till mamma och pappa och frågade mamma vad vi skulle göra imorn (lördag) hon ba: Jaa, Jenny & Annica kommer hit. Jag ba, jaha men det har du inte sagt (visst jag tyckte att det skulle bli kul men jag får aldrig reda på nått). Hon ba, jag trodde jag hade sagt det till dig.

Imorn är det söndag och jag måste skriva lite på specialidrottsuppsattsen. JAg har kommit ganska långt men finns lite mer att skriva och lägga till dessutom har jag inte kommit igenom vissa punkter. Borde jobba lite matte också. Vi har ska ha prov på måndag, men Tessan sa att hon skulle skicka ut ett mail i måndags på vad vi skulle träna på och vi har inte haft en riktig matte lektion på typ 7 veckor. Jag sa det till mamma och hon tyckte inte att jag skulle göra provet, jag ba: "WTF säger du?!" jag sa det inte man tänkte det. Trodde inte att min mamma skukle säga att jag skulle hoppa ett prov. ALla i klassen har typ sagt att de inte ska komma på måndag, men jag vet intye hur många som inte tänker göra det. Lite fjantigt att bara gå runt och "skryta" om att de ska vara hemma och sen inte vara det. Jag tänker iaf åka dit till skolan säga att jag intye tänker göra provet och jobba matte. Zanna sa ockå att hon ville ha lite sällskap, hon ska jobba 45 sidor, så hon lär ju behöva min hjälp;)

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton och bara 5 dagar kvar i skolan. Jag har köpt mina julklappar och det känns skönt. En känns extra bra medans de andra bara är grejs typ:P HA! har glömt att "skriva" det men för nu kanske 4-5 veckor sen kom alexandar efter mkt tissel och tassel fram och sa: Asså, jag har köpt en grej till dig, men jag vet inte om den var som julklapp eller om den bara var som en grej till dig, vill du ha den nu eller på julafton. Jag ba: Haha! ja asså jag skulle väl vilja ha den nu men det blir roligare om jag får den på julafton:P Hon är söt hon, fast just nu ser hon ut som "Kvasimådo"hon har en vagel i ögat satt det är svullet och rött. Det är bara själva ögonlocker som är "Kvasit" inte själva ögat (luktade det hostmedicin?!) Och jag hade nått sånt där grejs i ögat för typ ett år sen och mamma sa att det kunde vara en vagel. Men jag såg minsan inte ut som nån disney figur iaf. Så det kan inte varit en vagen jag hade, det måste varit en finne eller nått för den gjorde inte ont bara var där, fast en finne ör ju öm så det var nog en fettbit:P

Vi skulle varit på Handelshuset och kollat på en skoterjacka. Men jag orkade inte. Den jag har är för kort i ärmarna (just det, vi såg offisde förrut idag) och jag hatar när det är sä på jackor och tröjor. Men mamma frågade om jag ville göra det nu eller en annan dag och jag valde det sist nämnda. 

På torsdag kommer daniel ner, FAJNELY, vi 4:a ska käka lunch tsm och det ska bli kul att alla fyra är tillsammans, sist vi var det var på lovet, v.44 eller 45.

Nu börjar jag bli lite trött, säkert du med som läst allt, så nu ska jag börja tänka på refrängen som vuxna säger. Jag fattar inte det, refrängen. Det är ju det högsat ui låten och det bästa, då ska man väl inte sluta och åka hem? Det 'r väl då man ska hitta på nått kul eller nåt.

/E 

Kommentarer
Postat av: Danne

japps, snart kommer jag!!! mohahha:P skojja*

2007-12-16 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0