Lördag

Vaknade 9.10 och märkte att julkallendern redan börjat. Så jag skyndade mig att hoppa ur sängen och springa till tv:n. Idag skulle "Elfrid" (tror hon heter så) spå "Millas" mamma och säga det milla sa. Men det gick ju inte så bra, det brusade i WT:en och Elfrid sa helt fel saker satt mamman blev mer kär i Klas-as såklart.

Efter frukosten tittade jag på hercules filmen. Det var typ inget annat på tv så jag såg den. Sen dess har jag bara legat i soffan och tittar på både datron och tv:n. Sitter och tittar på lite storslalom just nu. Inte super kul men men. HAr tittar på sakar jag kanske önskar mig, jag "diggar" sällskaps spel. Men vi har as mkt spel och vissa har jag knappt spelat, men när man väl gör det äre skit kul. Det är roligast när man är borta eller att andra är "borta här". Aja, nu ska jag hitta på nått, kanske går ut och leker med ohboy, men på torsdag ska jag leka med mina andra muppar ;D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0