Måndag #2

Ååh, jag har skit tråkigt...Jag går bara runt, och inte är det nått bra på tv heller. Just n7u tittar jag på "Nicelodeon" och bara man hör det vet man att det inte är bra och programet som är är sämst. Visst det är barnprogram men det kan inte finnas många som gillar det där programet, det är nog bara utfyllnad.

Som jag sagt/skrivit så sitter jag hos daniels moster och tråkar. Man jag är ju här på APU. Och meningen var ju att jag skulle varit med Daniels tränare "Flanders Pärspald". Men Daniel berättade att han hade undrat var jag var förra veckan och då sa ju han att jag var på APU i Sundsvall. Men jag hade sagt och frågat när jag kunde komma och då var v.49 bäst för han. Men nu är inte han här, enligt han själv hade han jobbat jätte mkt övertid så han har åkt på semester, 2 VECKOR I THAILAND! Så nu har han fixat så att jag ska vara med några andra...

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

meh, knasig kille! ;P

2007-12-03 @ 13:22:37
Postat av: westholm

meh, whatanasshole!! . saknar dej daniel & daniel oxå, hälsa från mig =)

2007-12-03 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0