Måndag - Sthlm

Nu börjar man känna sig lite pigg iaf. Jag tror att daniel klev upp runt 6.00-6.30. Men då låg jag och sov, och det var såå skönt. På morgonen var det lite kallt tycker jag så jag ska nog fråga Hjördis om hon har nått tjockare täcke, hon sa att hon hade igår utifall. Nu är lägenheten tom och tyst. När jag klev upp gick jag och duschade, sköönt, sen gjorde jag gröt i micron. Men det blev inte som jag tänkt mig det blev som en kornig tjockpannkaka. Ungefär, men jag fickade det och hade blåbärs sylt till. Vi köpte lingon sylt igåt men jag hitade inte sylten men det gick bra endå.
 
Nu siter jag och väntar på att åka till Lidingö. Ja tror att jag vet hur jag ska åka. Det som är skönt är att det bara är att åka samma linje till Ropsten, sista stoppet. Men en sak som är lite jobbig är att jag ddärifrån måste ta en buss ut till "Haschby". Och om jag känner mig själv rätt så vet jag inte var jag kommer att hamna till slut. Jag tror att det var 201:an jag skulle ta till "Haschby", sen sa dainel att de säger när "Haschbyskolan" kommer.

Jag hade typ tänkt gå lite på stan men det är sånt skit väder så jag vet inte om jag kanske sitter och tittar på tv tills jag ska iväg. 

/E 

Kommentarer
Postat av: Johanna

fy fasen vad skoj att du är i stockholm! :D
Är allt bra? Du måste skriva i bloggen ikväll med och bersätta hur dagen varit. :)

2007-12-03 @ 10:21:39
Postat av: E

Promäs!

2007-12-03 @ 11:33:03
Postat av: Johanna

vad skooj! :D

2007-12-03 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0