Måndag

Nu är det ca 20  min tills vi börjar. Så jag tar helgen lite snabbt, om jag kan.

Lördag: Började med träning, vad skönt det var att sova i egen säng. Så kl.10 var det träning, lite roligt att se alla igen. I övrigt gick det väl bra. Efter träningen åkte jag hem. Han knappt duscha innan vi skulle iväg till birsta, men inte city. Vi köpte kakel, vi håller på att göra ett badrum nere i källaren. Efter det så, typ, åkte jag till Jessica och träffade Johanna där. VI HADE SÅÅ JÄVLA KUL, tycker jag iaf. Jag hade med mig PS2, "Buzz "& "EyeToy". Och det var såå skoj! Jessica vann på Buzz men jag ägde allt och alla i eye toy:P

Söndag: Då gjorde jag inget tro jag, vi var till birsta city lite, kollade på lite julklappar. Men efter det gjorde jag inegt spec. Vi va och åt hos mormor.

/E

Kommentarer
Postat av: Fridah

Morsning korsning, ha en fin dag :)

2007-12-10 @ 08:48:34
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0