Måndag

Idag hade vi matteprov, Den såkallade A-deöen var svårare än den såkallade B-delen. Tyckte jag då men jag vet inte. Typ alla i klassen snackade om att de skulle skolka idag men det var ju bara Bull-shit. Alla som var där gjorde dessutom provet. Det gick väl sådär tror jag. Hon sa att vi skulle få ett mail på vad vi skulle träna på i måndags, men icke! Det är väl bara hoppas på det bästa.

JAg såg den där "Alladin" reklamen idag, den där när det bara är en godis kvar och det är den där körsbärslikören. Asså, jag har sagt det förrut men de gör ju inte speciellt bra reklam för sig själv. Reklamen visar att det bara är gamla tanter som gillar dem. Och det är fakta, så är det i min familj det är bara farmor som gillar dem. Sen en annan sak som man lägger märke till är att alla väntar till första våningen är klar, vad tycker ni om det? Jag tycker att det bara är bra, annars kan man lika gärna hälla upp alla i en skål men då förvinner den där mystiken över att man måste vara sparsam och inte bara vräka i sig och vara egoistisk utan oxå tänka på andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0