Men å...

Jaha, då blev det inget idag... Lite besviken... Men det kan ju inte jessica rå för. Jag som hade ställt in mig och längtat till att göra nått. Men så blev det ju inte. Vi ska antagligen göra nått imorn islt. Jag förstår Jessica, det där händer mig jätte ofta med, att ens päron inte säger nått om vad de bestämt förrän man frågar om man kan hitta på nått. Men då går ju inte det för de har redan bestämt nått och man själv måste ställa in det man sett fram emot. Det är precis som att de tror att man inte har ett liv själv och att de bestämmer åt en vad man ska göra och när. Men visst, det är ofta som de vuxna har bestämt nått som även jag tycker är kul. MEN DÅ VILL JAG VETA DET OCKSÅ, OCH I TID. Precis som de säger. Det säger min mamma hela tiden: Framförhållning Daniel, framförhållning.

En annan sak som kan vara lite jobbig är att jag bor "långbortistan". Vilket gör det lite svårare för mig att hänga med på hastiga ombytan och impulsiv träffar. Jag vill jätte gärna göra saker, hellre det är att sitta hamma och uggla. Men om jag ska hitta på nått måste jag typ veta det några timmar innan annars hinner jag kanppt, det tar t.ex. 35min till stan. Och om jag kommer och säger 16 att jag ska vara inne i stan 17. Blir det mördar blick och: Mjo kanske...

Men som sagt, synd att det inte blev nått idag.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja jätte synd! Men i morgon så kan vi låtsas att det är idag och ha jätte kul! :D

2007-12-28 @ 15:45:11
URL: http://johannaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0