Onsdag - Sthlm

Jaha ännu en dag i sthlm (måste hjälpa Daniel med tvättmaskinen. Så nu fixade det sig. Det var ju bara att jag kom så fixade det sig). Ja då var det onsdag och idag har jag varit hos en Sjukgymanst. Och det var såå kul. Hon hette Anna-Karin och var skit trevlig. Jag visste inte när jag skulle börja så jag åkte dit satt jag var där typ 9.30. Sen typ 12 gick jag på lunch på Bosön för att hon sa att nästa patient fick jag inte vara med och ja, vara med. Då gick jag och åt lunch. Sen vid 2 tiden hade hon en nu patient och så höll det på till typ 5. Efter det gick jag ner till Idrottshallen coh tittade på Daniels träning. Där såg jag också Cicilia som kastar slägga. Hennes tränare började typ mucka med mig eller nått:P Daniel måste haft värsta programmet ör han far tyå klar 7 och bussen skulle gå 20 över och vi hade inte ätit och han hade inte duschat. Men vi hann och det var skönt för jag hade inte velat gå till 233.

Sen när vi kom hem med tuben till Örsberg gick vi in på Konsum och köpte bröd. jag blev värsta hjälten (ska skriva mer men nu är det heroes). När vi skulle bestämma vilket bröd vi skulle ha tog vi 2 sorter och tog dem till en sån där grej man kollar priset i. När vi visste vilket som var billigast tänkta han bata lägga det bland skinkan, en jag ba: "LÄGG TILLBAKA DET!!" Och precis när jag sagt det springer en tjej ifrån och och mot kassan. Så jag tror att hon tänkte snatta eller nått och tror att hon blev påkommen och skulle smita^^.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha GO DANIEL! :D

2007-12-06 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0