Onsdag

Just nu har vi håltimme och jag har inget att göra...Vi börjar 2... Hade medicinskgrundkurs idag, det  var skönt för vi var klar med allt som vi skulle göra. Vi var bra förra gången och gjorde klart allt. Nu ska vi ha idrott, klassens val. Så det blir antagligen fotboll. Och då kan jag inte vara med:( så jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag kanke måste gå till Jocks...Båring. När vi slutat tror jag att jag ska köpa en julklapp till mamma, en "olivurkärnare". Hon klagar jämt på att de med kärna är goda. Såå, ja. Just de, måste skicka ett mail till mattias att jag inte kan komma idag. Har ingen skjuts och Alexandra ska ha lucia (stavas det så?). Så det ska jag nog göra nu. Måste prata med MaEr och säga att jag inte kan vara med på fotboll och sånt satt han inte tror att jag säger det för att jatg inte kan vara med.

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0