Saw IV + Kall Pizza

Nu är jag hemma igen. Lite tråkigt, var så kul att träffa Frändsän igen. Bara att gå och köpa godis på ICA hade varit  värt att åka till stan för. Men det kan ju vara lite onödigt men ni fattar vad jag menar. Först var vi på ica och köpte godis sen gick vi till Skypark och köpte godis, nej det gjorde vi inte, vi köpte pizza. Vi skulle beställa familjepizza, men jag vet inte hur det blev med det men den var väl god. Eller ja, när den var varm men det var kanska i 2 minuter högst.  

Vi såg på film, nämligen Saw 4. Saw filmerna är ju lite störda men den här var helt psykad. Det är svårt att förklara men om nån sett den vet ni att det inte finns nån liknande film som Saw. Det var lite luddigt, man skulle behöva ha ett Saw maraton nån gång satt man hänger med och minns allt. Sen såg vi "I´m a legend" den var lite sorglig. spec när han måste strypa ihäl sig hund...
           
/E

Kommentarer
Postat av: Backman

Saw 4
- Värsta filmen jag någonsin har sätt. Såg den på bio och där blir allt dubbelt så äckligt!

2008-01-03 @ 00:14:34
URL: http://Bckman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0