Tisdag #2

Jaha, då var ännu en dag slut. Just nu sitter Daniel ch träar lite in för nationella i matte. Och jag sitter typ här, ar ganska tråkigt. Och när vi kom hem och jag skulle tända lampan i huset, då råkade jag hä ner en tavla satt den gick sönder. Piinsamt, och det går nog inte att laga den heller, snygt med massa lim och peror och sånt.

Idag har jag ffs inte gjort ett skit. Jag åkte till den där Anette på IFK Lidingö. Och vi pratade lite om klubbverksamheten och så, sen när en timma gått sa hon att "ja då var det inte så mkt mer jag kunde visa dig". jag ba, hepp okej då, jag sa det inte men tänkte det. Så kl. typ 10.30 skickade jag ett sms och frågade Daniel nöär han skulle till bosön. Då sa han 14.30, Okej så vad ska jag hitta på i fyra timmar tänkte jag. Och Daniel hade nyckeln hem till hjördis så jag kunde inte dryga ut tiden här hemma. Jag började med att åka till Gamla stan. Och jag var skit noga med att kolla var jag gick upp och hur det så ut. Satt jag inte skulle hamna fel när jag skulle ta tuben eller virrabort mig i ala gränder som finns där. Men jag gled in på ett Café, där jag beställde en kladdkaka och choklad. Jag tror att kladdkakan var den godaste jag ätit!. Så under tiden jag "åt och drack och drack och åt" läste jag lite sådär som det brukar göra på filmer och kände mig lite cool:P Sen kom det värsta killen och ba "Asså, såhär mkt folk var det iinte igår?!"Sen tittade han typ snett på mig;) Men efter att jag läst och ätit och druckit klart åkte jag till T-centralen och gick lipe runt plattan och i Gallerian. Var in på cubus och köpte en tröja, Kollade på MQ. OMG det måste vara nått rikstäckande fel på termostater hos MQ. det är ju jämt as varm satt man svettas. Sen efter 4 timmar åkta jag till Bosön och tränade lite. Ganska mkt, snackade lite med Mattias Sunneborn:o;)Sen körde jag ett skit jobbigt AS pass. Och jag har inte tränat riktigt sen i typ mars-april. Men det vfar skönt att jobba lite, och det känns som att jag kanske blir bra snart.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du kan träna riktigt igen! :D låång dag men det är nog bättre där än här!! miss you. :)

2007-12-04 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0