Tisdag #2

Ska gå och lägga mig när som helst men jag skriver lite här först. Vi hade Svenska idag och vi fick reda på att vi ska göra en raport typ...lr nått sånt. Det är nått som hänger ihop med näringlära och engelska. Vi skulle skriva om matkulturer. Min grupp skulle skriva om Grekland bestämde de. Vi ska göra en grekisk sallad och chokladmousse, jag vill göra moussen för salladen vill de har fetaost och oliver i, fetaost går bra men oliver får mig att vilja kräkas. Aja, skit samma, jag måste bara jobba på nu med Näringsläran inte mkt kvar och jag är inte där jag vill vara i betyget... Maja var inte på skolan idag så hon är inte riktigt i nån grupp. Och zanna ba: "hon får inte vara i min grupp, vi bara bråkar". Haha jaa, självinsikt är en dygd eller hur var det:P

Nu måste jag sova om jag ska orka med imorgon, fick ett mail om nån APU redovisning med videoinspelning:S Vet ej var det är men man var tvungen att vara där satt.

/E 

Kommentarer
Postat av: westholm

lycka till ;). fika på stan imorrn??

2007-12-12 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0