Tisdag - Sthlm

Nu håller jag på att göra gröt. Hjördis har gått och Daniel och Johannes ligger och sover så jag är ensam igen:P Jag frös lite igår när jag sov man jag fick ett till täcke så inatt sov jag jäättebra:D

Men igår då, jaa, vad ska man säga det var skit tråkigt att vara hemma ensam sådär länge. Och sen när jag skulle till "Haschby" Tog jag tåget mot ropsten men hoppade av på T-centralen. jag gick lite på plattan och hittade faktist en julklapp till Alxandra. men jag var noga med var jag kom upp och var jag gick så jag höll mig på plattan;) för att inte komma fel. Sen när jag var klar gick jag ner i tunnlarna igen för att åka till ropsten. Men när jag är i typ Mjölby centrum hör jag "Och byta till ropsten". Jag ba, va?! det är ju den jag sitter på...eller....Så jag skyndade mig att hoppa av och kolade och såg att jag satt i en tub till "Mörby" eller nått. Och i Mjölby var enda "korsningen" så om jag inte hoppat av där hade jag hamnat i typ Mörby.

Det gick bra på träningen med och han som har svenskt rekord i längd har "klämt" på mina knän :o Men idag ska jag vara på IFK Lidingö, vet inte riktigt vad jag ska göra men det har nått med lidingö loppet att göra, Nu måste jag göra mig i ordning satt jag inte missar tuben.

/E 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du är duktig! :)
Hoppas att du får en bra dag. :D

2007-12-04 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0