Tisdag

OMG! Jag trodde seriöst att jag var död när jag vaknade. Jag ville bara kliva upp oh slänga ut stereon genom fönstret, lr ja inte kliva upp men slänga ut den hade jag gärna gjort. Jag gick och la mig typ 10 prick, sen vaknar jag av värsta äckliga känslan, men jag drömde bara om Daniel. Haha, nä det gjorde jag inte:P Men jag var liksom skit pigg eller nått. Jag var trött och ville sova men jag kunde inte, ögonen kändes som tennisbollar typ. Men på nått sätt tog jag mig upp ur sängen och gick ner för att äta frukost. Det blev lite stressigt mot slutet, hade sovit över lite kanske 10min men inte så mkt. Sen så är mamma i Sthlm (ovanligt) så jag och Alexandra hade hand om Oboy (fattar inte att jag knappt vet hur det stavas men jag tror det är så). Gick ner till bussen och väntade, när jag nästan var framme vid hållplatsen skulle jag gå över vägen också var det svinhalt så jag trodde jag skulle ramla mitt på vägen men jag har ju sån bra balans så jag höll mig på fötter. Och efter en stund kom 631:an, den ser typ ut som en Wan^^. Jag trodde att den snart skulle signalera för övervikt för vi var typ 8 pers som klev på vid lagga centrum, det måste vara rekord! På hållplatsen inne i Timrå läste jag metro och där hittade jag en grej till min önskelista typ.. "Philips wake up light". Om man har den ställd på 7, då börjar den lysa svagt typ 30min innan och blir starkare och starkare. Fatta vad skönt! Vill ha! Men den kostar typ 1 300kr, men en önskelista är ju en önskelista satt:)

Kom lite sent in till stan men det gjorde inte så mkt på schemat står det att spec idrotten börjar 8.30 men jag kom 8.50, men det gör inget man tränar ändå inte 3h och då kan man komma lite när som helst men Mattias är där coh tar närvaro satt då måste man vara där. Gick ganska trögt tycker jag, jag saknar Bosön lite:P Men körde lite armar iaf. Duschade sen i typ en kvart, och nu sitter jag här. Maten öppnar om 20min och sen är det SV, tror jag iaf. Är helt borta när det gäller schemat. I går var det första gången på 3veckor som jag ahde en riktig lektion. Så när jag kom till jocks och skulle öppna dörren kom jag på -Är det spec idrott idag?! Men det var det ju såklart och nu börjar man vänja sig lite vid tider coh så. Nu är det 18min kvar och jag har skrivit vad som hänt idag, iaf det "intressanta". Så nu ska jag "surfa på nätet" ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:08:36
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0