Tisdag

Idag var det tester på spec idrotten. Det gick ganska bra tycker jag. Det var step-ups, brutalbänk (sit-ups fast men hänger i luften) och armhävningar (armböj). Step-upsen trodde jag skulle gå sämre, var lite nervös innan så kändes som att min vilopuls låg på 120. Men efter de 3 min vi skulle "steppa" så var det ganska bra, jag låg på 104, helt okej tycker jag 3:a i klassen iaf. Sen var det armböj, hata, där var jag typ sämst, utav killarna, förutom Jonas då men han hade nått fel på armen så han klarade bara 17. Även att Kainu klarade 50! Typ dubbelt mot mig... Men sen kom min "paradgren" brutalbänk. Där var jag typ bäst, delad 1:a med Kainu, men om jag vetat vad jag låg på hade lugnt klarat en till:p Jaa, det var testerna det. Sen efter lunch ska vi ha näringslära typ. Vi ska dit HR håller till och lagar mat, för det ska vi göra idag. Min grupp ska göra Grekisksallad och till efterrätt blir det chokladmousse m. glass:D


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0