Torsdag - Sthlm

Idag var jag hos en sjukgymnast. Det var såå skönt, han ville verkligen hjälpa mig till skilnad från de jag haft tidigare. Jag ser liksom ljus i tunneln. Han sa att om jag tränar på efter det schema som jag fått är jag nog frisk till sommaren:D Äntligen! Ja men efte jag varit där skulle jag vara med en som heter Peter lundqvist. Men när jag var klar hos sjukgymnasten var han inte i hallen så jag gick för att äta lunch. Det var fullkornspannkaka med bärkesella. det såg ut som rödbetssallad men det var gott! Och i matsalan var Peter. Så vi åt lite, sen drack jag en kopp choklad sen sa han att det var dags att sova på stavhoppsmattan. Först trodde jag att han skojade men sen såg jag att han menade allvar. Han sov i 1h och 15min, jag sov i kanske 10min men det var jätte skönt. Sen kom alla som skulle träna, en efter en. Jag hade redan tränat men jag hängde på dem. Asså, endel är helt jaa, roliga är de iaf. Spec Jenny Li^^, fast Niklas är också rolig. Alla är roliga men men... Jag skulle kunna tänka mig att träna med dehär mer men så lär det ju inte bli:( tråkigt nog. Men jag ska dit imorn igen och träna hos sjukgymnasten, så om jag har tur är kanske Niklas där satt man har nån att prata med. Daniel sa att han går 4 år på gymnasiet så han har typ inge lektioner. Som daniuel sa: "tänkt dig att 3år blir 4år". Ja nu är det torsdag och jag har varit här fyra dagar. Det har varit kul man jag har ju imorn med men åker hem kl. 4. Jag hoppas att jag kanske kan träna med de nån fler gång, det skulle vara skoj men chansen är ju rätt liten.

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

ahaja. vi saknar er här i sundsvall. kom ihåg att du & daniel är bokade på lördag. saw4 ;)

2007-12-06 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0