Fredag igen lr nått... 16/11

Åh, jag vet inte vad jag ska skriva men efetrsom att jag har börjat kommer jag säkert på något under tiden. Vad skönt att en vecka är över, men samtidigt känns det inte så. Jag vet inte varför det bara känns så, jag skulle nog klara av en dag till skola. Knappast för att jag vill men jag har liksom orken. Det känns ganska slött att gå i skolan, men jag antar att det är för att jag är så bra så att det inte känns så svårt;) nä men seriöst, det är såå skönt att vara klar med allt och inte ha restuppgifter.

Jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare men nu har jag börat ta bussen till Horsta. Det är såå skönt att komma enda hem. men det tar ju en stund. Den buss som passar bäst är den som går från navet 15.25 då är jag framme 16.00. men jag måste vänta 5 min innan lilla bussen kommer, fast sen vet jag uinte när jag är framme i laga men det är iaf skönt. Nu kommer 9:orna så nu måste jag sluta, skriver mer sen.
Nu har vi haft gramatik prov, det gick väl sådär. Jag hade typ hoppats på MVG, men då fick man bara ha 2 fel och jag hade 8... Det kändes värsta bra men jag antar att det var ganska bra endå. Men på en fråga kom det upp nått som hette "korrelat" om nån vet vad det är så säg det! där fick jag nog 1 fel.  Nu är jag klar och väntar på att Marcus ska spela sin cd så att man akn lyssna på "ett öga rött" sen hoppas jag att jag kan ta bussen som går 14.45.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0