Lördag 17/11

Påtal om 17 då så fyller jag 17 om 49 dagar:D Inte för att det var nått viktigt men... Nu vet ni så att ni kan börja räkna ner tills jag fyller år!

Varför jag skriver här beror ju bara på en sak, jag har tråkigt... Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag kan ta hur min dag sett ut idag^^ På morgonen hade jag träning 10-12 det gick väl bra antar jag. Patrik fick känninger i sin baksida så han körde rehab idag med mig, det var ju lite kul att ha nån att prata med. Felicia var ju oxå där och det var ju lite kul oxå. Annars är det oftast jag som är yngst i hela gruppen och det är väl..ja inget spec men det är roligt med "sånna" i ens egen ålder. Jag var ganska glad hela passet enda tills vi skulle köra "MAQ", det är skit jobbigt. Det går ganska bra vissa övningar men det är en som jag HATAR! det är en när man ska ha ena armen och ena benet i luften. Asså men ska stå på tårna och armbågarna, fast med en arm och ett ben i luften. Och jag orkar typ int, därför hatar jag den. Jag känner hur jag blir arg och sur och bara less. Det är ju klart att jag inte vill vara det men den övningen gör att det blir så!

Sen har jag vare på plantagen med mamma, det var ju skoj, inte spec... Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Skriver kanske  senare.

/E

Kommentarer
Postat av: Danne

det där lät ju "jätte" kul som var på¨träningen:P hehe. var allt bra me fillan då??

2007-11-17 @ 22:54:47
Postat av: Daniel

haha jo det var väl bra antar jag. Hon skullem på bio och fråga om nån bra så jag sa råttatojj

2007-11-17 @ 23:12:50
URL: http://horstabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0