Lördag 24/11

Jag ska försöka skriva lite oftare, och om jag ska göra det måste jag skriva mindre än vad jag gör. Just nu har jag värsta kraven på att det måste bli visst mkt. Liksom att om jag känner att jag inte kommer orka skriva 30-40 meningar, så skriver jag inte. Det är ju bara dumt, tänka alla ni som missar nått utav mitt händelserika liv?! Så kan vi ju inte ha det. Så här kommer mitt nyårslöfte i förväg;)

Klockan är lite för mkt för att skriva om veckan som varit. Jag måste bara göra det, det är så mkt som hänt. Och om jag gör det nu kommer jag missa en massa.

Men idag har jag inte gjort så mkt, inte nått nästan. Det blev ganska sent igår typ 11.30-12, så jag sov till typ 10. Och idag vaknade jag såhär sköönt. Du vet när man inte vaknar utav väckarklockan, eller att mamma säger att man ska vakna, ohboy (är det så det stavas:S) hoppar upp i sängen eller att de som r vakna inte kan vara tysta. Det är skit jobbigt när det blir så, men det blev det inte idag, utan idag sov jag till jag inte var trött utan vaknade. Då hade jag sovit mina timmar och jag var redo att kliva upp. Men då kommer man ju till det knepiga att om jag ska ha sovit mitt till skolan måste jag gå och lägga mig typ 9 på kvällen och det vet ju alla att det är en omöjlighet, även om man kan vara lite trött då skulle jag aldrig komma i säng.

Efter frukost åkte vi in till birsta. Först var vi till granngården för att köpa lite spån och havre och sånt. det var nån "klubbdag" så de hade fika och jag var dit så snabbt som jag sett det. Eter det tyckte jag att vi skule åkt till "Media Markt" (det låter skit fult, media markt, vad är det för fel på media market?!) men det är ju tyskt så vad hade man väntat sig utav ett redan fult språk?! Det var ju såklart SKIT mkt folk där och mamma fick spassmer, ovanligt? Icke, Men vi fick in hon endå. Först när vi kom in stod det värsta kostymnissen där... Tydligen var han nån "konfransier", pappa sa det sen. han gick typ och sa: -eftersom att det är så mkt folk här sänker vi priset på en digitalkamera med 50spänn! Typ... Vi gick runt och kollade lite, det är as stort. som jag sa till Daniel: "som ikea fast bara elektonik, typ" och ja så var det. Det kommer bli mkt skönare att vara där när det blir mindre folk. Vi hittade en skrivare/kopiator/scanner för 444kr. Jag ba. VI KÖPER DEN! fast jag skrek inte. Sen när vi kom hem sa pappa att det skulle bli dyrt att köpa patroner till den eftersom att det är 4st. han kollade i nån katalog och såg att det skulle koste typ 500spänn att köpa 4 st nya^^. Så då sa jag att vi kunde köpa en nu skrivare/kopioator/scanner när färgen är slut! han ba: "ja, vi får väl se".                                     

Oj?! det blev ganska mkt endå, jag får sluta med tvångstankar så kanske det bli en liten roman varje dag;) Tur för er va! Nä men nu är det sent och jag ska sova, imorn blir det pyssel dag hos Knep&Knåp gurun Madde!


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0