Slut på lovet... 5/11

Jaha, då var lovet slut och man har varit utan skolan 10 dagar. Känns konstigt, men såå skönt det var att vara ledig på en måndag. Jag förstår Johanna, när jag vaknade i morse (säger man så?! skit samma) var det en sån här dag då man inte vill gå till skolan och bara ligga i sägen. Och det kunde jag göra den här morgonen. Jag bara låg i sängen och sov och sov och sov, jag älskar att sova! Iaf, innan mamma åkte till jobbeet sa hon nått om att ohboy skulle ut, men jag låg och sov så jag hörde knappt nått. Vid 9 vaknade jag till och kollade om Ohboy var vaken. Men han låg och sov på nån tidning inne i mitt rum. Det var såå skönt att inte vara tvungen att kliva upp tidigare. Jag låg och typ kollade på Ohboy i kanske 15min innan han vaknade. Då gick vi ut jag tänkte gå värsta långpromenaden, men det var inte hunden sugen på, han var iaf skit seg så vi vände typ på en gång.  

Sen kom mormor, hon ville ha hjälp att handla (hon fick typ en hjärtinfarkt, så nu får hon typ inte lyfta mer än ett mjölkpaket) När vi kom till henne bakade vi bröd. Det var nått Grekiskt bröd med rödlök och oregano, Det blev skit gott, jag ska lungt göra det igen, det var ju inte direkt frukostbröd men till man var det as bra.

Senare skulle jag ringa till "anders". OMG!! jag har nog aldrig varit så nervös, kanske när jag var i norge. Men nu trodde jag att jag skulle kräkas. Men jag ringde till mamma och frågade hur jag skulle säga och så. Då sa hon att jag skulle ringa den där anders på en gång, och det gjorde jag, typ, men jag gjorde det. Och han sa att det gick bra!!!! Jippiiee!!! Så nu ska jag smälta det och sova.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken är Anders?

2007-11-06 @ 13:20:14
Postat av: Horstabarn

Daniels tränare

2007-11-06 @ 13:55:10
URL: http://horstabarn.blogg.se
Postat av: Johanna

okej så nu blir det stockholm för dig? :D

2007-11-06 @ 16:51:54
Postat av: Horstabarn

japp japp:D

2007-11-09 @ 19:08:06
URL: http://horstabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0