Söndag #2

Nu är vi hemma igen. Vi kom precis hem från Madde, det var jätte kul där. Innan vi kom dit var vi på Plantagen och köpte en blomma till Madde. Men påtal om Plantagen, utan för där stod det två personer som gjorde reklam för "media markt". VARFÖR DÅ? Ena killen stod med plakat på magen och den andra delade ut reklambrev. Asså, jag fattar inte varför vissa gör det här?! Dels för att jag tycker att det är onödigt och att jag aldrig skulle göra det självmant. Och dels för att jag aldrig  varit med om nån butik som gjort såå mkt reklam om sin affär som de har gjort. På radio, stan, tidningar och överallt! så jag vet inte vad de känar på att kränga några som måste stå och frysa för ingeting enligt mig.  Nu blir det mat och jag skriver mer sen.

"Money, money, money"

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0