Söndag #3

Nu har vi ätit, och det var himla konstigt...Mamma "experimenterade" lite med maten. Till slut blev det iaf typ tacokött med "filodeg", eller vad det nu hette. Det var som bakplåtpapper och såg ut som det.
 
Hos madde så pysslade vi ju då. Det var såå kul, jag gjorde två ljus "manchetter", en "piprensgran" och en ljuslykta. På min ena ljus manchett tror jag att ja tredde på typ 100 pärlor, som sedan blev en stjärna. Den andra visste jag inte vad jag skulle göra utan jag började trä på lite pärlor och sen bestämmde jag att den skulle göra sig bästa som en ljusmanchett. Alexandra visset inte vad hon skulle göra så jag sa att hon skulle köra på min taktik. Mamma hade med sig ETT TON granris med sig. Och på en dång satta hon sig ner och skulle binda en krans. Den blev skit bra! Men efter det var det som att musten gått ur henne. Så resten av kvällen satt hon typ bara, hjälpte
alexandra och så. Sen åt vi hembakad pizza, det var väl gott men min var en stor deg klump. Men annars hade vi jätte trevligt!



"Love, love me, love, love me"

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0