Söndag #4

Ja jag vet, det börjar bli lite överdrivet men det är ju jag som bestämmer satt;) Har suttit och tittat i fotoalbum med Alexandra^^ Det är "såv facking fan"! Allt från när mamma och pappa var typ 20-30 till bilder på mig i 6:an (inte lika kul) Asså, de bilderna är inte tillräckligt gamla för att jag ska kunne titta på dem utan att bli lite besvärad.

Jaha, och imorn ska man till Prolympia igen... VAJ?! Fuck off and die Ethel...aja 1 vecka måste jag väl klara av. Så farligt kan det ju inte vara. Men det som rä lite jobbigare nu är att jag måste planera en lektion för tre 6:or (skilda lektioner) Jag vet inte vad de har på schemat eller hur lång tid jag har på mig inte heller vilken utrustning jag har att jobba med. Men jag har några ideer som jag kan improvisera utifrån. Men om jag hoppas för allt i världen att jag inte behöver ha 8:an och 9:an, dels för att jag inte vill och dels för att jag inte tror att jag kan hjälpa varken de eller mig själv på nått sett.

Det känns konstigt men jag kommer nog att skana klassen lite kommer ju inte att se dem på 2 veckor! Men det är lite skönt att slippa de oxå:P spec Zanna;) men det är kul att alltid ha nån att slåss med^^

"It's 'gonna be a long walk home"

/E

Kommentarer
Postat av: Danne

men å. du kommer ju att komma till mej en vecka.. fan underbart här:D

2007-11-26 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0