Torsdag 1/11

Ja, nu är det torsdag och snart är lovet slut. Men början av lovet var skoj iaf, eller det var ju inte bara skoj utan jag hade mina roligaste 3 dagar på hela hösten. Vi hade inte bestämt någonting som vi skulle göra i sthlm. Ochh jag tror att det är när vi inte bestämt nått som det blir bäst. När allt blir spontant och inpullsivt. Jag kan inte komma på nån gång då vi hade tråkigt, nån längre tid. Om vi ade tråkigt så hittade vi bara på nått. Ja kort sagt så kommer det att vara ett stark minne som jag sent kommer att glömma.

Men nu har jag tråkigt, träffade Daniel en snabbis på stan. Så det var ju skoj såhär innan han skulle åka. Jag hade tagit bussen in till stan så jag kollade tider på internet. Där kan man numera göra så att man får ett sms om vikka tider bussarna går. Så jag valde några tider och klickade på "sms" . Men jag fick aldrig de där sms:n, så jag glömde bort dem. Men när jag ska ta nån buss till birsta (mamma och alexandra var där) då var kl. strax innan fyra, DÅ, DÅ får jag dehär sms:n som jag skulle fått för ungefär FYRA timmar sen. Ja det är service de!

/E 

Kommentarer
Postat av: jessicawest

Ska vi träffas till helgen =)?

2007-11-02 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0