- Full fart mot helgen 12/10

Asså, jag fattar inte, vad är det som fuckign händer?! Hur har det blivit fredag igen...Varför blir jag lika förvånad varje gång. Vart har hela veckan tagit vägen. Visst, det är skönt att skoldagarna går snabbt men helgen går ju i super fart. Jag hinner ju kappt kliva upp på lördag morgen innan man ska gå och lägga sig lite tidigare för att det sedan är söndag och snart måndag. Men jag ska inte klaga, det är ju skiit jobbigt när dagarna släpar sig fram. När det är så vill man bara spola fram tiden för att man näste förgås för att tiden går sakta.

Ja, ni kan ju gissa varför jag skriver det här, för att jag har tråkigt. Ovanligt, men det är endå skönt att ha den här bloggen att skriva i för nu kommer jag NÄSTAN aldrig behöva ha tråkigt eftersom att jag har bloggen at skriva i. Varje gång jag går hemma och har AS tråkigt kan jag alltid sätta mig här och berätta något skoj. Men ofatst känner jag att jag inte orkar men när jag väl kommer igång rinner det bara på. Det är såå sköt att bara kunna "släppa loss" och bara säga vad man tycker. Ända sen "vi" slutade på prolympia har det blivit annorlunda. Så nu har jag hittat ett annat sätt att a...skit samma.

Nu är lunchrasten snart slut och vi ska ha Engelska... Vi ska jobba med vårat Irland, sååw bååring. jag vill inte göra det för det är tråkigt tycker jag. Och iadg är Linkan borta så vi måste jobba hårdare, men det är bara att göra det bäste utav det. Nu längtar jag efter att sluuta. gu vad skönt. Jag skulle såå gärna vilja hem o sova. det blev lote sent igår eftersom att jag satt ich skrev blogg om min minst sakt "äventyrliga orientering". Men nu efter skolan ska jag nog lägga undan ett par skor.

Jaa, det är såå kul, jag skrattar i stort sett hela tiden. Och anledningen är ju såklart Zanna & Maja...De är bara såå roliga. De "bråkar" heeela tiden, och det är bara såå roligt. Men jag fattar inte varfrö andra inte skrattar. det är skit kul ju! jag garvar ihjäl mig^^ men andra ba, nada. Nyss så sa Maja att hon hade en bild på en orm på datoorn till Zanna, och den dumma..tittar^^ och skriker till. Också var det en KATT^^ omg, o Maja gapskratta, jag med typ^^ Nu har i rast igen typ medans Kikki pratar om Näringslära.

/E

Kommentarer
Postat av: Zaannaa

så du skulle blivit förvånad om de va en orm då?:o hahaha nej jusde! föresten äre bättre att vara förberedd än oförberedd .. SÅ DE SÅÅ!!!!

2007-10-16 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0