Fredag 5/10

OMG!!! DET ÄR FREDAG IGEN, kan knappt fatta det. Veckorna gå ju såå snabbt, såå skönt. Något som är lite mindre skönt är att vi har näringslära i typ 6h! Visst jafg tycker att näringslära är roligt men lite jobbigt i 6h. Vi hade nyss rast, innan rasten hade vi jobbat med nå beräkningar på vad vi fick i oss igår, hur och när typ. Sen så ska vi väl jobba utfrån det. Nu har vi haft lunch och vi jobbade itifrån det:P Gjorde inte mig speciellt mkt. Tyckte att det var ganska krångligt. Dessutom fick jag lite dåkligt samvete när jag såg hur mkt jag äter och hur mkt jag BORDE äta. Betydligt mer än vad jag gör nu, ungefär DUBBELT, shit, jaja det är bara och ösa på lote mer vid varje måltid och äta lite oftare kanske, lr iaf lite fler mellanmål. Kanske ska börja med en macka med kalles nya randiga. Asså, har ni hört nått värre, kaviar blandat med banan. Det måste ju vara såå Jä*la äckligt, det kommer jag aldrig att smaka. Nej men något som jag kommer att testa är nog "Cotti Frutti" det ser ganska gott, det låter ju lite gott också:P Och det kan man ju faktist äta som mellanmål ibland.

Gud vad skönt, just nu sittar jag bara och pratar på msn och skriver det här. Jag är ju liksom klar nu *stolt* :D Och jag vet inte vad vi ska göra resten utav lektionen. Så nu sitter jag bara och väntar på att Kristina ska komma in och: - Daniel! du som är så duktig och är klart och allt, dy får gå hem nu och behöver inte komma tillbaka förrän på onsdag:D Man kan ju alltid hoppas iaf;)

Jag är såå godis sugen, vill haa. Men just nu kan ag inte göra så mkt åt det. Får se om jag köper nått sen efter skolan. Men då kommer jag bara få dåligt sammvete och känna att jag lika gärna kunnat hoppa över det. även om jag tyckte att det var jättegott. Fast det är ju faktist fredag...Satt, jag skla nog köpa något gott, så att jag har något att göra på bussen. Det är annars så tråkigt att bara sitta still och trängas med nån. Jag tycker att man borde ha typ bussar som är 25 meter långa. Med typ 75 sittplatser, breda platser. Och bara enstaka platser. Fast endel dubbla oxå utifall man skulle träffa nån som man kände så att man kunde prata lite.

Nu vill jag ha mat, hoppas att vi kan köpa mat ur husvagnen på stan, det är såå himla gott. Så jag ska höra med mamma sen. men nu slutade vi iaf jag:D jag kanske hinner köpa lite godis innan bussen går.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0