Lördag 6/10

Innan, jag åkte och hämtade Daniel för att vi skulle till Jessica. Hade jag verit på Loppmarknad. Det var ju såå kul..INTE. jag stod vi lampor och massa andra grejor. Jag kom dit vid 9 och skulle varit där till 4 men jag stod på samma ställe och det var en massa andra som inte gjorde nånting så jag åkte halv 1, så jag hade ju stått i 4½ timme.

När jag kom till Mormor, pappa hjälpte hon med nån grej. Jag visste att mamma och alexandra skulle dit och hjälpa til. Men sen fick jag reda på att mamma skulle vara med i 1m och 1,1m, på Lillfia^^ Jag blev ju lite förvånad men tyckte att det var skoj att hon skulle vara med. Och när hon kom hem hade hon med sig 2 saker, ena en resett till samlingen. Och den andra var att hon i 1,1m klassen tvärnitade Lillfia framför ett hinder så att mamma for av, rak in i hindret och fick (troligen) en spricka i revbenet:( Jag är såå stolt över dig mamma, bara tråkigt att du skulle göra illa dig.

/E
RosettenSamlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0