Måndag 1/10

OMG?! märkte det nu när jag skrev rubriken, det är ju för tusan OKTOBER!!! Shit, va snabbt det går asså, nu 'r det ju höst officiellt också. Just nu har jag rast efter ännu ett matte-test, vi har det varje måndag, det är skit jobbigt. Eller inte speciellt jobbigt bara det att jag aldrig hinner klart med kap. vi ska vara klar med. Vi skulle gjort 1.5 1.6 och 1.7 och jag hade typ gjort 1.5... Så jag kunde knappt halva testet, men det var bara 10 frågor satt. Men nu ska jag  skärpa mig, nu ska vi börja med "tal". Så nu är vi tillbaka på ruta 1 ungefär;) Så nu sitter jafg bara och väntar på att vi ska sätta igång med att jobba. Efter matten slutar vi:D såå skönt kan man gå hem och sova igen helgen^^

Men innan jag åker hem ska jag kolla på ett par skor på "Scorett", tror att affären heter så. Var där förra veckan när jag väntade på skjuts. Det var då jag såg dem, de bara sto där coh väntade på mig, - It was ment to be! Men jag hoppas att jag får hjälp att betala dem, så jag kommer lägag upp en länk senare där man kan gå in och sponsra mig^^... Men om det inte gå så, kan ni bara ge dem till mig personligen. Fast ni som bor längre ifrån kan ju alltid posta lr nått ;) Men det är ju så att jag BEHÖVER ett par vinterskor, några lite högre och varmare, och de var jj de här "Vagabond:erna" ;)  

Vet ni vad?! vi har igen idrott denna vecka:D gud va skönt, börjar halv ett både tisdag och torsdag, och på onsdag slutar jag halv tolv:D skönt att ha en "vilovecka" nån gång iaf. Men ska nog gå på Jocks nån dag iaf, då ska jag nog fråga Jessica Welarholm, ta det inte personligt, hoppas iaf att du valt rätt nu iaf. Så jag ska nug höra av mig till ehnne under veckan. Jag menar, det är ju sista veckan på uppehåller på friidrotten nu också. Men sen kör det igång. Tråkigt att köra rehab under uppbyggnaden, men vem vet det kanske sker ett mirakel under veckan och att jag blir bra, som jessica sa: "mirakel, de sker ju oxå" Men nu ska man ju leva i nuet.

På onsdag är det samkväm igen:D Frågeslinga, men nu är ju inte Daniel med, hur ska det gå då?!, aja det löser sig nog endå. Nu kom Tessan så det är nog dags att sluta.

http://www.sponsra.de


/E

Kommentarer
Postat av: JessicaWelarholm

hade matteprov idag och de gick jättebra :D.. kanke blir NV ändå .. elr spin :O:D? Jocks låter bra det.wei.Goodbye

2007-10-01 @ 15:46:17
Postat av: Daniel

haha ja undrar med hur du ska klara dej utan mej. shit. ditt lag vinner aldirg:P

2007-10-02 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0