Måndag 8/10

Måndag, ååh, jag ville bara inte kliva upp ur sägen i morse. Det var såå skönt. Jag kände hur varmt det var under täcket och att det var kallt utanför. Men är det skola så är det. Jag har klockan ställd på 6.45, men jag vet att jag aldrig skulle kliva upp då, dels för att jag isf inte har nått att göra under stunden jag är klar (då kan man ju lika gärna sova) och dels för att jag inte vaknar förrän 7-7.05 nånting. Så 6.45 sätter radion igång men jag ligger i sängen till 7.15 typ, och det är såå skönt. Sova måste vasra det bäste som finns alltså, aa det måste de.

Men vad är det som händer egentligen...Skolan går skit snabbt och så, det är ju skönt. Men när jag kommer hem från skolan, går tiden skit sakta. Jag fattar inte, nu är kl. 18.47 och jag känne4r nästan för att gå och lägga mig. Jag ville ju inte ens gå och lägga mig innan 7 när jag var 6 år!!! WTF, What's happening to me?! Jag har ju inte ens läxor att göra, jag klagar inte men. Så det ska bli såå skönt när träningnen drar igång igen, nu kom jag på det, jag har inget liv. Det är träningen som är mitt liv...Inte för att det gör mig nått spec men ändå liksom...Jag måste in på pressbyrån imorn för att hitta ett liv ;)

Påtal om läxor...Jag förstår mig absolut inte på Tessan (matteläraren). Hur tänker hon när hon gör planeringen. Hon måste ju vara nått så djävulskt optimistisk satt det inte är sant. Ända sen första Mattelektionen har jag legat efter... Nu menar jag inte att jag är värsta snillet men, nog tycker jag att jag kan matte. Men inte enligt planeringen, vi har 3 timmar matte. Och idag skulle vi börja och avsluta avsn.2.3 Men jag hann inte klart. Och jag tror knappast att det var många som var det. Några spelade tärning halva lektionen men men. Det som är såå stört är att (jag blev inte klar med förra avsn. så jag hoppade till 2.3) jag jobbade i sträck, 3 TIMMAR. jag tog inte ens rast. Jag bara tänkte "jag måste bli klar". Men det gick inte, jag lovar jag jobbade hela passet, hela rasten satt jag och jobbade matte. Jag ville bara lägga mig ner och grina när hon sa att vi skulle sluta... jag måste f*n prata med Tessan nästa lektion.

Nu är kl. 19.02 så jag har iaf drygat ut en kvart iaf, jag tror att jag ska läsa lite i min nya "läs-stol" :D Jag har ju läste ut Pojken som kallades det, så nu kan jag fortsätta med Den äldste.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0