Onsdag 10/10

Jaa, den här dagen har ju inte börjar spec bra... Just  nu sitter jag och väntar på att Mdcnsk Grndkrs ska börja. Och jag är trött och hungrig. Somnar snart och dessutom svälter jag nästan. Hoppas hoppas hopas att det är god mat idag... Och imorse när jag skulle äta frukost hade jag fått ett sms från Daniel. Och självklart fick jag inte bo hos honom under APU:n... FUCK! Jag orkar inte, varför just jag. Det var ju tänkt att jag skulle ha min APU på friidrotts gymnasiet där Daniel går. Och då skulle jag bo hos honom under vecka 48-49. Han hade kollat med sin tränare och jag skulle ringa honom nån dag och...ja...prata med honom. Jag hade kollar med mamma och det gick bra där med:D så 2/3 grejer vad avklarade. Men det svåraste var fortfarande kvar, om jag kunde bo där. Men nej det fick jag inte av någon anledning. Jag fattar inte vad hon är rädd för?! när "vi" skulle ner fick vi ju inte heller bo där och det skulle ju bara vara i typ 2 dar... Jaja, inte mkt att göra, men det värsta är att jag nu måste vara på Prolympia...... Jag vill inte...jag ska rymma och vara borta de 2 veckor som jag måste vara där. Och jag som trodde att jag först skulle vara på Ego från första början men det blev inte så... 

Nu måste jag jobba, annars hinner jag inte med...

/E 

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan du inte bo hos Daniels moster då, som vi ska bo hos. :P

2007-10-10 @ 18:36:42
Postat av: Daniel

Haha, men asså, om jag inte får bo hos Daniel spelar det ju ingen roll om jag bor granne lr 10 mil ifrån, grejen skulle ju vara att jag bodde där undertiden...

2007-10-10 @ 20:57:57
URL: http://horstabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0