Söndag 21/10

Jag har ganska tråkigt just nu men... Det har inte hänt nått speciellt i helgen. Jo, Daniel hade ju kommit "upp" så vi träffades på träningen och det var ju skoj att träffas och parata lite om hur han har det och hur kul det ska bli att åka ner till Sthlm OM EN VECKA, shit det känns lite konstigt, men kul såklart. Och idag bestämmde jag och jessica att vi skulle äta lunch tsm och "göra upp" med pengar, sen skulle jhna också kanske komma ner, får se.

Varför går helgerna så snabbt, det är ju inge kul och det är ju meningen att de ska vara jättelånga, och skuledagarna skagå snabbt. kommer knappt ihåg. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det är ju skönt som sagt att skolan går snabbt men sammtidigt hinner jag ju inte med skolan typ, lr jo det gr jag men det är jobbigt. Känns som att om en vecka är det jullov, och om ett par månader är det sommar lov och sen så att det studenten och sen ska man jobba....Vad är det som FUCKING händer...Jag fattar inte, min hjärna hinner inte med, det jobbar för sakta.

Men idag har det hänt en del iaf, jag har inte haft jättetråkigt, typ. Först var jag ute typ hela förmiddan och det var sköönt. Sen åkte vi till mormor och åt. Efter det gick vi på bio, Råttatojj, den var skiit bra! Det trodde jag inte. Men det var nog inte en barnfilm direkt. Det var nog lite svårt att förstå vissa grejer för de som var små. Men det var skit kul och höra alla småbarn skratta när det hände nått skoj i filmen^^ den får 4,5/5 :D see!

Men nu ska jag se på nån film med dä family och äta chokladpudding som jag har gjort, det är något som jag har hittat igen. Jag hade inte ätit det på typ 2-3 år förrän i fredags. Och det är ju skit lätt och göra och skit gott!

/E
                    
     

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill jättegärna se filmen! Verkar asrolig ju :p

2007-10-21 @ 22:06:40
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Fashi

Hej hopp!
Om du läste våran blogg, vad skulle du vilja läsa om då? Vi behöver hjälp med att göra våran blogg ännu bättre! Det vore snällt om du skulle kunna hjälpa oss med det :)
Ha en bra fortsatt kväll,
Hälsningar från oss på Fashi

2007-10-21 @ 22:06:57
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Jessicawest

ush chokladpudding :/:P vi syns sen

2007-10-22 @ 08:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0