Tråk dag... 4/10

Idag har det inte hänt någonting spec. Och eftersom att jag ändå skriver här kan ju det bara batyda en sak....jag har tråkigt. Dan började som vanligt, hade SpecId, alltså tränade jag på Jocks. Det var väl okej. Kom dit när vi "ska" börja, inte en käft från min klass. Men jag körde igång ändå. Började på "skid-glid" det är en konstig maskin som man typ åker skidor på islt för att springa på löpbandet. Jag "gled" i 20min. men när jag hade kört det där i kanske 7 min kommer klassen in droppandes en efter en typ. och under tiden jag körde mina 20 min gick de ner till gymmet för att träna, medans jag gnolade på. När jag var klar med uppvärmningen gick jag oxå ner och gymmade lite. Det är lite svårt att motivera sig att köra hårt för Mattias kommer efter halva passer och är där kanske 5-10min. Dessutom så Linkan och Jonas, de kör mest bara "ta så mkt du kan EN gång på alla maskiner" så det är lite små tråkigt.

Efter lunch hade vi Datakunskap, asså, jag har aldrig sagt att jag är skit bra på datorer men...Nog trodde jag allt att jag kunde lite iaf. Men icke, Tessan ba: A, men har ni använt Exel nån gång då? Då tänkte ju jag, ja men det har man ju kanske jag kan vara lite snabb och sluta lite tidigare. Och sen säger hon att vi ska göra ett diagram.

(Resten jag skrev försvann, så jag tar det snabbt)

Jag visste inte hur man skule göra och det tog en lång stund innan jag ens hittat var man infogade diagrammet. Efetr det sa Tessan att vi skulle göra en data bas, men sa inte heller hur. Så jag ringde till mamma och frågade henne, jag fick lite hjälp men det var ändå svårt.

Typ det ända roliga idag var att jag fick ett brev från SFF om att jag var inbjuden till en kurs i Umeå, eftersom att jag var ledare i sommar på friidrottsskola. Så jag ska nog åka upp, och om jag har tur får jag vara ledig på fredan för att åka upp till Ume. Om jag har mer tur får jag med mig Zunken lr nån anna som var ledare. Synd att inte du var ledare i sommar Daniel...Så nu får jag bo på hotel;)

/E

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha. tur för dej då. vill också vara ledig juh, haha suck. aja ja måste väl ha det nångång ja me, borde vara min tur

2007-10-04 @ 19:13:33
Postat av: johannna

är det fredag nästa vecka?

2007-10-04 @ 21:33:16
Postat av: Daniel

Nej, det är nån gång i november;)24-25

2007-10-04 @ 21:45:33
URL: http://horstabarn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aha.. jag ska till Umeå fredag nästa vecka.

2007-10-05 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0