Weeiiihoo 26/10


Jaa, äntligen fredag. Det är är första veckan som jag tycker att skolan gått normal snabbt, snnars har det bara "zoomat" förbi. Och äntligen är det fredag vecka 43.
Vi hade näringslära idag, det var skoj, jag tycker det är skoj. Vi hade ett grupp arbete bara över passet, inte så svårt men väldigt kul tycker jag. Min grupp skulle skriva om "Vera Vegan" och det gick ju bra. I min grupp var jag, Annica, Soha07 och Tom (linkan gjorde en wo) Det gick värsta bra i gruppen, och jag hitade värsta citatet: "Om en mjölkbil börjar brinna är det mejeriets fel, och inte den som tänt på" ^^, Men när vi skulle redivisa ville inte Sofia läsa det, hon bara skrattade. Förresten jag fattar inte varför alla säger att hon är blåst, hon har bara lite otur när hon tänker, eller som hon själv sa: "Jag tänker aldrig, inte ens när jag spelar handboll. Jag tänker bara när jag har tråkigt"

Men som sagt gick grupparbetet värsta bra och vi fick MVG:D fast jag fick bara G+ på provet vi hade så jag måste nog jobba på lite mer.
Just de, Maja var på skolan idag och "red" rågon i "skogsdungen" (ett grupprum) idag, såg kul ut. Det var dagens Maja, jag tror jag ska börja med det så att hon inte blir sur.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0