Bad day...

Lördag, skulle tränat idag. Kände igår att jag inte skulle orka, men idag fick jag en anledning, ont i halsen. Det är skit tråkigt, det gör baara ont konstant. Men det var skönt att jag inte bara var lat, eftersom att jag inte gick på träningen. Sen regnade det som *pip* hade inte vare kul, men de som tränade...
- Good for you!

Så iställer för att träna okte mamma, jag och Alexandra till stan. efter som att det regnade var allt folk i bista, så det var lungt i stan. Vi var på lite olika ställen, träffade sara på Stadium, visste inte att hon var väktare men skoj för henne. Sen efter en stund var vi på City Café, åt en jättegod kladdkaka där lite torr på slutet men den var bra. Sen gick vi vidare på stan, vi drog in på H&M där jag köpte 1 tröja, 1 t-shirt och 1 piké. Så det var kul. I alla fal för mig.

Sen kom vi hem, precis till Finnkampen, det var skoj. Titta heela tiden:D det är en kul tävling. Under tiden åt jag en utav MINA HEMBAKTA KRÄMBULLAR, såå goda, och drack lite te, kändes skönt. Sen så nu sitter jag här medans alexandra börjat med maten, måste gå nu innan hon blir, för, arg.

/E

Kommentarer
Postat av: yolanda

heej :D
va kul att du har en blogg! :)
och jag har också råkat ut för ont i halsen, så jag sitter hemma och dricker te med en massa honung 24/7 hah ;P

2007-09-08 @ 19:15:58
URL: http://yolanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0