Biktning?

Herre gud, Jag?! Kan inte förstå att jag gjorde det...Jag åt på Bite Line och det värsta  var att det  var såå gott:D
På lunchen, det går ju inte, 70 spänn?! buffé visst, men vafan, på skolan är det ju också buffé, typ, Och där är det ju gratis! Jag följde med för att alla andra inte ville äta på skolan (i efter hand fick jag veta att det inte varit nån god mat, så det var bra) så jag följde med, på Bite Line, och det var första gången:S Men aldrig att det var värt 70, på lunchen, kanske 50. ja ja, inte gråta över spilld mjölk. Jag har ju liksom inte sålt smör och tappat pengarna. det var ju endå jag som fick smöret;)

Fick mitt busskort idag iaf, så nu slipper jag betala:D Så skönt, bara kliva på, trycka och sätta sig, slippa stirra på displayen för att försöka se hur lita man har kvar. man slipper komma ihåg hur lite man hade kvar, för att veta om man måste vaska i spargrisen för att ha råd att ta sig hem. ocgh även 11 kr?! det gör AALT så himla krångligare, om man missat den där kronan som saknas, ja då måste man gå hem:S
MEN DET SLIPPER JAG :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0