Fredag 14/9 - Igår

På frdagar har vi näringslära och engelska, båda med kristina. Men eftersom att Anneli varit i Barcelona, hade vi Medicinsk grundkurs. Det var skit kul tycker jag. Vi gick igenom pesten o grejor, såg på film, sen skulle vi skriva om nått ur filmen, jag valde pesten i sverige. Jag skrev värsta mkt, typ en sida, sen sa Anneli att det bara skulle vara en halv...så jag tog bort det på slutet. Men det blev bra endå. För sen vare lunch, fast jag, Linkan, Marc/kus, Simon & Kevin åt bå Bite Line, såå gott igfen:D Men jag får absolut inte äta där mer än 1 gång i veckan. Fast jag skulle behöva de lite fet mat. Men det är pengarna som är felet, Fast det är ju "gratis" dricka, eller a dricka ingår och man har fri påfyllning.

Efter lunch hade vi engelska. Fick tillbaka mitt "personliga brev" som vi skrev förra veckan. Fick VG+ *stolt* så jag blev glad. Sen skulle vi jobba i nån bok, men en sida var fel så vi skulle klistra in en ny, lättare sagt än gjort iaf. Det gick ganska bra för mig till en början, men sen kom Zanna, resten säger sig självt;) Men för Linkan gick det mindra bra, men det gick iaf att läsa, nästan. När vi hade rast satt jag, Zanna & Linkan och pusslade med ett spel på internet. Och rätt var det var, så skriker Zanna till, eller snarare vrålar. då har4 hon sett en BILD på en ORM på DATORN och den bilden var inte större än 3x2cm stor. Hon bara hoppar upp från stolen, ställer sig i hörnet och bara skriker: -Ta bort den, ta bort den ta bort den, nu nu nu!!!
Sen, då tar hon tag i mitt hår, sliter och drar mig i huvudet, typ dunkar det i datorn för att försöka få bort ormen. Och du kan ju försöka komma åt tangentbordet eller musen när nån försöker dra an huvet på en. Inte specielt lätt. Sen gick Zanna iväg, då tänkte Maja lägga upp en bild på en orm på Zannas dator. då tyckte jag att hon skulle lägga den som bakgrundild, men det gjorde hon inte, som tur var. för när hon kom tillbaka så började hon stor tjuta, hon bara grinade och grinade, tills jag tog bort den.

/E


Kommentarer
Postat av: fillah

o vaed jag älskar skolan jag med;D!

2007-09-15 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0