Fredag 21/9

Äntligen fredag brukar man säga va?! men jag vet inte om jag håller med. Det började med att mamma var tvungen att åka till Sthml, igen samma vecka...Så jag hade ingen skjuts till skolan. Så jag var tvungen att kliva upp HALV 7, det är ju hur j***a tidigt som helst, men det gick bra endå. Kom till skolan typ 7.50, men det gick bra. Linkan är där halv 8 oj oj oj. På morgonen hade vi näringslära-redovisning, gick bra lät inte lika närvös som jag brukar. Sen hade vi engelska, det gick väl bra antar jag.

Igår var det BBT (brännbollsturnering)det var såå kul. Först slog vi florist 1:orna, 92-10, sen frisör 3:orna med typ
75-27. Sen förlorade vi mot entreprenör 3:or med kanske 2p. sen mötte typ it/media 2:or och vann! och vi gick vidare från gruppspelet. Sen spelade vi i semifinalen och vann:D då var vi i kvartsfinal, och vi vann där med:D Så nu var vi äntligen i finalen, efter ca. 6 macher. Så man var lite slut. Men hela laget bet ihop. Men det räckte inte hela vägen. Vi förlorade med 2p i finalen... Det var sååå nära. Men vi spelade för dåligt i sista machen.

/E

Kommentarer
Postat av: Daniel

amen grattis till andra platsen då.. men du ska inte klaga att gå upp tidigt, ja går upp 6.30 varje morron typ:P haha

2007-09-22 @ 09:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0