Jobbigt?!

Idag när jag vaknade var det en sån här dag då-man-bara-inte-orkar-kliva-upp-dag. Jag hade såå gärna legat kvar hela dan, men det går ju inte. Jag var ganska trött men endå utvilad. Av någon konstig anledning är det jag som går och lägger mig först på kvällen, men det är oxå jag som kliver upp sist på morgonen...jobbigt. Idag är det tisdag, det betyder svenska och special idrott, vilket i sin tur betyder: tung väska! det är såå jä*la...jobbigt. Men jag tog mig till skolan endå, pers utav mig tycker jag;) Kom till klassrummet, ingen där, nähä undrar vart alla är men bestämmer mig för att gå till Jocks, och där är de. Hade någon sagt det till mig, NEJ...jobbigt. När jag ställt ifrån mig väskan och alla grejor klev jag upp på löpbandet och sprang i 10min. Sen valde jag någon konstig apparat. Känndes som att åka skidor, det körde jag oxå i 10min. Då var jag trött. Men jag samlade krafter och valde nått konstigt program, blev inte som jag trodde men körde på endå. När jag var på 40% utav det jag valt var jag sjukt trött, asså jag kunde knappt stå. då hade jag sprungit i 25min...jobbigt. Sen gick jag och duschade på skolan, det var såå skönt tro jag duschade i typ 15min. sen var det lunch, efter lunchen var det svenska. Först kom de3t en massa folk med papper man skulle fylla i om skolan och IF...jobbigt. Sen kommer kristina och sägaer att vi ska byta platser av någon anledning. Jag gillade min plats och hade precis kommit på värsta genvägen dit...jobbig. När vi bytt platser börjar hon prata om APU "Ååh nej" tänker jag. Jag har varken hittat eller letat plats. Jag vill ju vara hos en sjukgymnast men. Då säger hon att vi måste hittat en plats till på FREDAG!...jobbigt. När vi fått papper om det säger hon att vi ska läsa resten av lektionen, skoj, om man hade med sig sin bok ja! Inte jag, min är såklart hemma och skräpar...jobbigt. Annars finns det ingenting att göra på lektionen, så jag gåt till biblan och letar efter min bok, men det finns inte inne, så jag var tvungen läsa den på engelska istället...jobbigt. När jag läst typ 30-40 sidor går jag tillbaka till skolan, jag berättar vad jag var tvungen att göra, då tyckte hon att jag var jätte duktig:D inte så...jobbigt.

/E         


Kommentarer
Postat av: Danne

men stackare, så himla synd om dej (A) haha, nej då skojja, men ska ni ha APU, fan va kul. hoppas du hittar nå bara :)

2007-09-25 @ 19:12:03
Postat av: Daniel

Haha, du är bra rolig du;) ja det hoppas jag med

2007-09-25 @ 19:45:45
Postat av: Jessicawest

men du asså jag vet inte med natur.. jag gillar de jätte mkt.. men asså de kunde inte gått sämre än vad de gjorde på mattetestet idag :/ ..

2007-09-28 @ 18:09:08
URL: http://jssw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0