Lördag 29/9

Gissa vad?! Jag har tråkigt, har ingenting att göra och Kl. är bara 22. Jag kan ju för tusan inte gå och lägga mig 10 på en lördag?!?! det går ju inte. På fredagar tycker jag att det går bra att gå och lägga sig när man vill, tidigt som sent. Om det är nått bra på tv lr nått så stannar man ju uppe. Men man kanske också är trött och då går man och lägger sig. Jag gick och la mig typ 22.00-22.30 igår, och gissa vad, jag vaknade typ halv 8... Och då har jag ju sovit typ 9 timmar och det är vad man behöver för att vara utsövd. Men hur kul är det att vara vaken då?! Inte speciellt kul alls. Vad finns det att göra, jag gick ner till teven och tittade på Pok'emon...  Så det låg jag och tittade på tills mamma hade vaknat så att vi kunde äta frukost. Alexandra var på nån utflykt med klassen så hon sov i nått tält någon stans. Och mamma kom hem typ 12-halv 1, så hon låg och sov till typ 9.30, UNFAIR! När jag klev upp hörde jag tassar utanför min dörr, så då tänkte jag att jag kunde ta ut Oboy. Men nej, det skule pappa göra så då kunde jag inte driva tiden innan Pok'emon började. Så jag var tvungen att se på "Trollz"...såå skoj...

Sen skulle vi iväg på en gång nästan så det var skönt, slippa vara hemma och tråka. Vi skulle titta på bil, jag skrev ju det för ett tag sen att bilen dog... Och mamma har bstämmt sig för en Saab. Kan det vara därför jag kunde det på "frågesporten" vem vet;) Vi åkte först till ett ställe sen till ett annat, det var på "annat" vi stannade kvar. Och där var den! Bilen jag tyckte var snygg och den lät bra också (asså inte motorn, för sånt kan ju inte jag) utan det var typ bra grejor med och så. Det bästa måste endå varit sätes värmarn bak! :D Fatta hur skönt det är. Det är bara säga till så ska jag boka in en tur i bilen^^. Fast iofs är det inte 100 säkert att vi ska köpa den, det har ju en del med pengar och göra med. Men det ryktas om att det är ganska nära:) 

När vi kom hem skulle syrran i väg och kolla på en ponny, som de kanske ska köpa, inte säkert den men en ponny är nog rättså klart. Jag säger bara det, att det är tur att vi har en liten skog vid huset för det vi kommer att få leva på efter det här året är bark och rötter. Inte riktigt så illa är det ju inte men det är mkt nytt känns det som. Men, pengar ska ju användas för att "pengar som står stilla är inte värda nått" för att citera Mackan på träningen. för att komma tillbaka till tråden så hade jag ju tråkigt igen eftersom att Alexandra och mamma var borta igen i typ 1½ timme. Då var det "Mythbusters" som gällde, favorit i repris;) När de kom tillbaka var det mat dags. Mamma hann knappt äta för att hon skulle iväg och träna (hoppa häst) då frågade ju hon såklart om alexandra ville med, då sa jag nej. Inte frör att det hjälpte men. Så hon och mamma åkte iväg igen och var borta i minst 2h super kul. Då var kl. typ 5 och jag hade börjat ställa in mig på att "Svensson Svensson" skulle vara på tv. men dte var ju typ 3timmar bort, så ni kan ju förstå hur kul jag hade. Men sen ätligen hade det gått TRE TIMMAR och det var dags, alltid lika kul, nu hade mamma och alexandra också k0ommit hem, så det var skönt. All the family together;)
 
Efter "Ss" var det BABBEN & CO :D jag tycker det är såå skoj, skrattar ål dä tajm. Först ut var Gunde svan, jag tyckte han fuskade, jag trodde att det skulle vara som arga leken... men inte enligt Gunde och Agneta, och hon pratade:O ja ja, Sist var det Uggla, det gick ju inte speciellt bra...Och sen såg har sur ut också... Det fattar inte jag. Det var roligt när de pratade med honom i OS (orangea stolarna) men när det liksom ska gå igenom själva grejen i heta stolen och de då ser han bara sur och less ut. Dålig stil Uggla!


Men kolla vad klockan blev 22.50 då kan jag ju gå och lägga mig med någolunda " " (tappade ordet) Se vad lite bloggade kan göra!

/E 

Kommentarer
Postat av: ThaJessica

jag har inte heller fått mkt till sömn,tillochmed ringar under ögonen för att jag inte kan sova, ligger och grubblar på skolan och shit du vet,fast kanske inte. vi talas imorgon vännen. godnatt

2007-09-29 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0