Onsdag 12/9

Idag skulle jag haft medicinsk grundkurs, men anneli var i barcelona. Så vi hade näringslära med Kikki idag, va Maja som "döpte" henne till de, o hon kalla Matteläraren för tessan första dan^^ kul tjej. Men Maja var inte i skolan idag, så jag, Andreas alias Linkan och Zanna med fick "ensama" skriva om Fett. Det gick bra, Zanna är rolig hon, hon pratar typ 100km/h och bara pratar. Också klagar hon hela tiden på hur jag och Linkan jobbar^^

Senare på dan spelade vi brännboll i hamnen. Det var skit kul! även om jag inte kunde ta i allt jag kunde pga knäna:( Nästa torsdag är det BB-turnering, och ja, det är tur att jag valde HÄID för det är typ jag anrdeas och en till som kan slå långt^^ Sen kom 3 ur elevrådet och sa att man skulle tävla i utklädnad med:s Men hur det blir med det vet jag inte. Hoppas nästan att vi väljer att göra det, kan bli kul.

Men att ha både skola och idrott är inte kul, väskan blir skit tung, jag skulle lätt gissa på 25-30kg, seriöst! Den är aptung och att man måste bära med sig den överallt blir ju inte bättre, man får ju en kroppsradie på typ 1.5meter. Man är bara ivägen hela tiden. Så det är såå skönt att ställa ifrån sig den när man kommer hem. Och det är precis vad jag är nu, HEMMA:D

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0