Söndag 9/9

Fortfarande sjuk...men mår mkt bättre än i morse, hade feber kl.8 så kunde inte sova, ont i halsen, täppt och huvudvärk, Jackpot. Såg 2 filmer i rad i morse, efter det vare bara friidrott, all the time. Kul o se. Men jobbig att vara sjuk endå, förstör allt. gick o duschade på eftermiddan. Det var såå skönt, hade kunat stått i duschen i typ 30min. Men fick inte för mamma:( Men den stunden som var var jätte skön. Att duscha när man har feber, det är bland det bästa som finns. Men huvudvärken är nog det värsta, snuvan är bara jobbig, men hv:en gör bara ont. Det trycker och trycker och trycker. känns som att man har ett spännband runt huvudet, och typ världens stakaste men drar i det. Ett tag kändes det som om jag velat skalperats, lätta på trycker liksom.

Efter typ 6, skulle mamma och alexandra ta med sig Ohboy till Mauline, för att inspeckteras. Efter kanske 20-25 minuter ringer mamma. Hon säger då att bilen kolavippat på E4:an och att de nu börjat gå i diket för att ta sig av vägen. Då sa mamma att det var tur att inte jag hängt med efter som att jag är hängig. Så jag har nyss ltat efter bärgare. Men kan ju typ sammanfatta det som att det var tur att jag var lite sjuk, för dem. Sen sen ringde hon upp igfen och sa att hon pratat med pappa och att han hade sagt att vi skulle hyra nått typ av "bärgningssläp". Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem.

Jag hoppas att jag inte är sjuk imorn, det är as tråkigt, finns inget att göra. Tänk att tagit studenten, gu va tråkigt, då skulle jag klättrat på väggarna vid det här laget, Så önska mig lycka till att jag blir någolunda frisk.

/E

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig! :D

2007-09-10 @ 13:39:07
Postat av: Danne

men du. krya på dej ifall du nu fortfarande är sjuk (A)

2007-09-12 @ 14:35:38
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0