Stolt! :D

Ennu en dag... hade specielidrott idag, så jag gick upp på ryggis och sprang (joggade) Såå skönt o röra på sig. Det var endå skönt efter att jag träffat... Ulf... killen iaf, och han sa att jag kunde försöka köra lite hårdare, men även börja jogga/gå, cykla, sånt där. Lite jobbig med BIG väskan med sig upp, Haha, gömde den i "skogen" (vid spåret) under en massa granris. Sen började jag jogga, låter värsta "latigt", aja, ett varv gick så jag vilade en stund. Sen tog jag ett till. När jag var tillbaka där jag började kollade jag på klockan, såg att den var alldeles för lite. Jag visste inte om jag skulle orka ett till varv, så jag satt mig under en björk, blundade och lyssnade på RIX. Sen efter typ en kvart kände jag att jag ver redo för ett till varv. På det varvet såg ja värsta roliga gudden, han typ marcherade i spåret^^

Sedan kom Johanna ner, gjorde det roligare på rasten, pratade lite, sen gick hon till sin och till min datakunskap. Var skit trött efter drygt 6KM!!!! på ryggis *stolt* halv sov typ halva lektionen, spelade spel, medan Tessan pratade om Erogomi. Sen hade jag typ huvudvärk resten av dan, hade inget vatten med mig på ryggis, minnesanteckning. Höll på att förgås på bussen sen.

Sen åkte jag på träning, som vanligt antar jag. Lite ont i knäna, hade nog tagit det lite för hårt på ryggis. Men det gick det med. allt rullade på som det brukar. Men den här gången var det Robban som hjälpte mig, han är kul han med. Jaa, sen kom jag hem, åt, tittade på idol, omg, ja sen vare dax för "Heroes"

Kommentarer
Postat av: johanna

äcsh, det var så lite så. :D

2007-09-07 @ 14:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0