Tisdag, 4/9

Tränade idag, igen, trodde först inte Mattias skulle komma. Men det gjorde han, tur. Inte nog med det, han kom med ett nytt program till mig:) kanske det kan hjälpa mig bli bättre... Men ska ändå till sjukgymnast imorn, hoppas hoppas hoppas att han kan hälpa mig, igen. Oxå missar jag medicinska grundkursen:( ja ja, hellre det än att vara som jag är nu resten av livet. För så känns det nu, om jag missar en träning känns det som att jag blir sämre, om jag tränar varje träning känns det bra:/

Jag verkligen hoppas att Chris/ter, kan hälpa mig den här gången. Hoppas han kan typ trycka lite på knät...oxå blir det bra:) Tänk om han säger att jag måste operera:o Gud, skulle jag svimma, gör det nästan när jag tänker på det, USCH! Men om han sa att det skulle bli 100% bra på en gång utan biverkningar och slippa onda knän för resten av mitt liv skulle jag kanske göra det, Nä men då skulle jag köra volter till operationssalen, inte för att jag kan men...;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0